Nie działa! Telefon przelogowany, wysuszony, a nie wiadomo co się stało. Znacie to? Niby nic mu nie jest, a nie działa.

W MedicPhone też to znamy. Urządzenia elektroniczne, które trafiają do nas często nie działają z nieznanych klientowi przyczyn, albo działają, ale jest problem z niektórymi funkcjonalnościami. Ciągłe zawieszanie się telefonu, albo wyłączanie bez powodu.

Przyczyna jest zawsze. Tak jak choroba to usterka organizmu, tak niedziałający telefon ma przyczynę powodująca zaburzenia funkcjonalności telefonu.

Dlatego serwis GSM Warszawa ma specjalny sprzęt służący do diagnostyki. Ważny jest także dobry wywiad z klientem. Trzeba wiedzieć czy telefon nie był zamoczony lub narażony na wilgoć. Nie chodzi tylko zdarzenia do których doszło bardzo niedawno, ale także te, które klientowi mogą się wydawać nieistotne, bo np. miały miejsce dwa tygodnie temu. Woda jest przyczyną wielu awarii, bo powoduje korozję, której nie można dostrzec od razu. Warto w serwisie powiedzieć także o tym czy dziecko, albo sam klient nie próbowali naprawiać telefonu na własną rękę, a jeśli tak, to co zrobili. Dobrze przeprowadzony wywiad sprawia, że serwis telefonów komórkowych Warszawa ma dużo łatwiejsze zadanie, a naprawa odbywa się szybciej.

Po przeprowadzeniu rozmowy z klientem dotyczącej tego jak telefon się zachowuje i co mogło być przyczyną awarii lub niewłaściwego działania przystępujemy do dokładnej diagnostyki. Nie bez przyczyny nazwaliśmy swoją firmę MedicPhone. Działamy szybko i sprawnie i bardzo duży nacisk kładziemy na diagnostykę. To także ułatwia pracę nam i przyspiesza naprawę. Naszą główną specjalnością jest pogwarancyjna naprawa telefonów Warszawa centrum, ale naprawiamy także tablety , komputery i laptopy, a klientów mamy właściwie z każdego zakątka Polski.

Klient wie czego potrzebuje, a my staramy się dopasować do jego potrzeb. Dziś nie tylko pieniądze są ważne w sektorze usług, ale także czas jaki klient musi poświęcić na rozmowę z konsultantem, na przetrzymywanie sprzętu w serwisie i ile czasu nie będzie mógł korzystać z urządzenia. To czas jest najcenniejszą wartością dla wielu klientów. Nie chcą go marnować stojąc w kolejkach, korkach, wisząc na słuchawce. Dlatego tak ważna jest dla nas diagnostyka. Jeśli wiemy co jest niesprawne, to jesteśmy w stanie powiedzieć od razu klientowi ile czasu zajmie naprawa i ile będzie kosztowała.

Tak jak u lekarza i tu trafna diagnoza jest najważniejsza.
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here